דילוג לתוכן העיקרי
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית

סליל

כתב עת להיסטוריה, קולנוע וטלוויזיה

0973a0048676d3a564793d9a2f110087

31adc4c6ddca71307e505eb0924ef172

d425410e963774dd223368f308a52775

 סליל

73d5d95d0800d2a2b94c2f2cc8a3525d

  • אודות
  • גליון נוכחי
  • גליונות קודמים
  • הגשת מאמרים וביקורות
  • אירועים
  • קישורים
accessibility
  • הגדלת גופן
    text_fields
  • גווני אפור
    format_color_reset
  • היפוך צבעים
    invert_colors
  • ניגודיות גבוהה
    contrast
  • ניגודיות בהירה
    light_mode
  • הדגשת קישורים
    links
  • גופן קריא
    title
  • איתחול
    restart_alt
check
דף הבית / מסמכים

גיליונות קודמים

  • גיליון 15, חורף 2022
  • גיליון 14, אביב 2020
  • גיליון 13, חורף 2018
  • גיליון 12, חורף 2017
  • גיליון קיץ 2016
  • גיליון חורף 2016
  • גיליון אביב 2015
  • גיליון קיץ 2014
  • גיליון סתיו 2013
  • גיליון חורף 2012
  • גיליון חורף 2011
  • גיליון קיץ 2010
  • גיליון קיץ 2009
  • גיליון חורף 2008
  • גיליון אביב 2008

גיליון אביב 2015

דבר המערכת.

הילה לביא, שלום באר.

1-3

"האדון היפה... האדון הפחדן מגרמניה": כישלון מוסרי וזיכרון ביקורתי בסרטים "כוכבים" (1959) ו"על החוף הירוק של השפרה" (1960).

קובי קבלק.

4-21

מציאות ברוטלית בעדשה מרככת: יעקב השקרן, תוף הפח ומפיסטו – עיבודים קולנועיים של ספרות גרמנית והתקבלותם בישראל.

נעמה שפי.

22-45

גלדיאטור אמריקאי.

דור יעקובי.

46-75

פרפורמטיביות גברית ברייך השלישי: ליליאן הארווי ב"תפקיד מכנסיים" בסרט קאפריצ'יו (Capriccio, 1938).

ואלרי וינשטיין.

 76-87

אסתטיקה של אשמה.

יעל בן-צבי מורד.

88-95

גיליונות
  • גירסה להדפסה

סליל: כתב עת לענייני היסטוריה, קולנוע וטלויזיה. נתמך ע״י המרכז להיסטוריה גרמנית על שם ריכרד קבנר באוניברסיטה העברית בירושלים ובשיתוף פעולה של סינמטק ירושלים. slil@mail.huji.ac.il

טבור: כתב עת להיסטוריה מרכז אירופאית
מרכז קבנר להיסטוריה גרמנית
סינמטק ירושלים
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית
© כל הזכויות שמורות האוניברסיטה העברית בירושלים עדכון אחרון: מרץ 2023
תנאי שימוש הצהרת נגישות
Admin Login

באתרי האוניברסיטה העברית נעשה שימוש בקבצי Cookies. הגלישה באתרים אלו מהווים הסכמה לשימוש זה.