מסמכים
2. ז'אק ריווט - על הגועל (1961)
גבולות הייצוג הקולנועי בסרט קאפו (1960)
המוסר והטרוולינג (מבוא): אריאל שוייצר
תרגום מצרפתית: רוני ישראלי
עמודים 4-10
3. סצנת המין בקולנוע העלילתי הישראלי – אילן יוחסין חדש
נעמי רולף, עמודים 11-33
|
4. סרטי פשע של הטלוויזיה הגרמנית ורגשות גרמניים: יהודים בסדרה Tatort (זירת פשע)
דניאל וילדמן, עמודים 34-50
Tatort (זירת פשע)
5. נוסטלגיה היא כבר לא כלפי מה שהיה: נוסטלגיה ורטרו בסדרת ההיסטוריה החלופית האיש במצודה הרמה
איציק רוזן, עמודים 51-76
האיש במצודה הרמה
6. ביקורת ספר: מיכל פיק חמו, מולדת פצועה: שינויים בייצוג הטראומה בקולנוע הישראלי
דור יעקובי
עמודים 77-87
מיכל פיק חמו, מולדת פצועה, רסלינג, תל-אביב 2016
גיליון אביב 2008
דבר העורכים.
חגי ברנע.
1-2
הסרט ההיסטורי כנקודת מוצא: ניתוח הסרט 'מבצע יונתן' לפי רוברט רוזנסטון.
נתנאל אנור.
3-9
גיליון אביב 2015
דבר המערכת.
הילה לביא, שלום באר.
1-3
"האדון היפה... האדון הפחדן מגרמניה": כישלון מוסרי וזיכרון ביקורתי בסרטים "כוכבים" (1959) ו"על החוף הירוק של השפרה" (1960).
קובי קבלק.
4-21
גיליון חורף 2008
דבר העורכים.
חגי ברנע.
1-4
שירות המילואים של דונלד דאק: אנימציה מגויסת בזמן מלחמה.
יונתן טומקינס.
5-27
גיליון חורף 2011
דבר העורכים.
1-8
יצירת מיתוסים מול היסטוריזציה: האם ניתן ללמד היסטוריה באמצעות קומיקס?
יקוב פ. דיטמאר.
9-27
גיליון חורף 2012
דבר העורכים.
1-6
משיקגו שעל גדות השפרה לוויימאר שעל האוקיינוס השקט.
גרד גמונדן.
7-20
בין קומדיה רומנטית לברית היטלר-סטאלין :בילי ויילדר ונינוצ'קה.
ריצ'רד מקורמיק.
- Page 1
- ››